inetd.d

Wto, 9 Mar 1999, 19:22:15 CET

On Tue, 9 Mar 1999, Marek Obuchowicz wrote:
[..]
> Cooo?
> Ja myślałem żeby zachowac strukturę plikową czyli katalog /etc/inetd.d
> i pliki w formacie
> NAME=telnetd
> MAX_CONECTIONS=20
> UID=root
> GID=root
> TIMEOUT=60
> SERVICE_PROG=/usr/sbin/telnetd
> itpd
> tak będzie przejrzyściej i łatwiej dodawać/zdejmować serwisy

Zauważ, że to co proponujesz ogranicza do tego, że w pojedynczym pliku
masz jeden serwis. Przy tym co zaproponowałem (podkreślamn zaproponowałem
.. oznacza to, że nadal rozpartujemy za i przeciw czyli jeszcze nic nie
jest ustalone do końca) takiego ograniczenia nie ma.

Co do zdejmowania serwisów .. zauważ, że ściągnięcie serwisu poprzez
dodanie go w zmiennej w /etc/sysconfig/inet jest leprze gdyż możesz to
zrobić bez usuwania, przenoszenia, zmieniana nazwy (o ile w skrypcie
byłoby zamiast "cat /etc/sysconfig/inet.d/*.inet" np.  zamiast "cat
/etc/sysconfig/inet.d/*").