Talk w PLD

Pią, 12 Mar 1999, 17:43:50 CET

On Fri, 12 Mar 1999, Krzysztof G. Baranowski wrote:

> Nie przesadzasz. Ja bardzo czesto uzywam ytalka i zwyklego
> talka zamiennie.

Krzysiek to jest inaczej. ntalk i ytalk działają inaczej. Ja np. nie lubię
ytalka i używam go tylko tam gdzie musze (mailmox, magellan :>).
ntalk jest i tak mniejszy od ytalka (nie linkowanego z X stuffem).
W sumie jest to kwestia gustu ale nie widzę powodu dla którego mielibyśmy
rezygmnować z ntalk. Ja bym wręcz powiedział, ze ntalk (klient) to jest w
zasadzie standard, a ytalko to jest dodatek (IMHO).