Talk w PLD

Krzysztof G. Baranowski kgb w manjak.knm.org.pl
Pią, 12 Mar 1999, 18:01:39 CET

On Fri, 12 Mar 1999, Tomasz Kłoczko wrote:
> Krzysiek to jest inaczej. ntalk i ytalk działają inaczej. Ja np. nie lubię
> ytalka i używam go tylko tam gdzie musze (mailmox, magellan :>).
> ntalk jest i tak mniejszy od ytalka (nie linkowanego z X stuffem).
> W sumie jest to kwestia gustu ale nie widzę powodu dla którego mielibyśmy
> rezygmnować z ntalk. Ja bym wręcz powiedział, ze ntalk (klient) to jest w
> zasadzie standard, a ytalko to jest dodatek (IMHO).
OK, ale ja tylko chce zwrocic uwage, ze ytalk lub ntalk nie powinien
'obsoletowac' zwyklego talka, bo to juz jest przesada.

Kris
--
Krzysztof G. Baranowski - Prezes Klubu Nieszkodliwych Manjaków
"Smith & Wesson - The original point and click interface..."