Likwidacja PLD na ftp.ps.pl

Arkadiusz Miśkiewicz misiek w zsz2.starachowice.pl
Pon, 1 Mar 1999, 08:25:04 CET

[niedziela, 28 luty 1999], Tomasz Kłoczko napisał(a):

> Wojtek jezeli powyższe ma przy okazji oznaczać likwidację tych
> zasobów to PLS zostaw jeszcze to przez jakiś czas. Dużo rzeczy z tego co
> skompletowałeś nie jest jeszcze wciągnięte do CVS.

To gdzie teraz znajduje się/będzie się znajdować główne ftp PLD bo z ftp.ps.pl
już wszystko znikneło ?

--
\  _  \ \  \   \    \   arkadiusz miśkiewicz http://www.misiek.eu.org
/__/    /____/ /____/     misiek w pld.org.pl             cron w irc.pl