postfix

Jacek Osiecki joshua2 w ciapek.uci.agh.edu.pl
Pon, 1 Mar 1999, 09:12:21 CET

On Sat, 27 Feb 1999, Arkadiusz Miśkiewicz wrote:

> [sobota, 27 luty 1999], Sergiusz Pawlowicz napisał(a):

[...]

> [...]

[...]

> IMHO duuuuzzzzzzo roboty ... Oczywiście w okresie przejściowym można by zrobić
> symlinki /var/spool/mail/$USER -> home_usera/Mailbox ale ...

Symlinki nie zadziałają - sendmail na symlinki (a nawet na hardlinki)
reaguje, delikatnie mówiąc, dosyć histerycznie...

Pozdrawiam,
--
|            Jacek Osiecki               Kraków, tel. (012)-645 57 87       |
|mailto:joshua2 w linux.uci.agh.edu.pl     http://dwd.interkom.pl/joshua/     |