postfix i $HOME/Mailbox (alsa)

Ziemek Borowski ziembor w FAQ-bot.ZiemBor.Waw.PL
Pon, 1 Mar 1999, 15:18:07 CET

[poniedziałek, 01 marzec 1999], Marcin Dalecki napisał(a):

> tak jak z /var/spool/mail itp... Bo jak ci ktos maszynke zacznie
> zapychac
> spaem, to ludzie nie beda mogli sie nawet zalogowac itp.
> To takie doswiadczenia dlaczego wlasnie
> w firmie pozostajemy wytrwale przy sendmail i olewamy wszelkie qmail
> itp...
Ja w praktyce mam podobną opinię... ;-) Inna sprawa że
/var/spool/mail jest za płaską strukturą... a na ../$HOME
(przynajmniej ja) dzielę userów wg grup. I do odzielnych podkatalogów.
(więc zawsze jest gdzie podmontowac ten dodatkowy dysk...
A w /var/spool/mail?
Tylko wymienić na nowy, większy, albo z RAIDować ;-(.

--
Ziemek Borowski ZB137-RIPE http://faq-bot.ziembor.waw.pl/zmb/