postfix i $HOME/Mailbox (alsa)

Marcin Dalecki dalecki w cs.net.pl
Pon, 1 Mar 1999, 14:38:32 CET

Arkadiusz Mi¶kiewicz wrote:

> [poniedzia³ek, 01 marzec 1999], Tomasz K³oczko napisa³(a):

> Niestety nic mi na ten temat nie wiadomo ... trzeba by siê zapytaæ
> Jaroslav Kysela <perex w jcu.cz> i/lub developerów jajka ...

> Na razie mamy 3 g³osy (Tomek, ja, Sergiusz) za i jeden przeciw (Grzesiek) ...
> wiêc ... chyba przechodzimy na $HOME/Mailbox ... :>

Ja tez jestem przeciw. Bo workload na serwerze przez $HEOM/Mailbox moze
byc
powaznie podwyzszony. Bo sie nie da podmontowac w razie potrzeby
wiekszego dysku
tak jak z /var/spool/mail itp... Bo jak ci ktos maszynke zacznie
zapychac
spaem, to ludzie nie beda mogli sie nawet zalogowac itp.
To takie doswiadczenia dlaczego wlasnie
w firmie pozostajemy wytrwale przy sendmail i olewamy wszelkie qmail
itp...

--Marcin