postfix

Grzegorz Stanislawski stangrze w open.net.pl
Wto, 2 Mar 1999, 01:12:20 CET

On Mon, 1 Mar 1999, Bartek Rozkrut wrote:

> On Mon, Mar 01, 1999 at 07:12:25PM +0100, Grzegorz Stanislawski wrote:
> zauważ że jak taki luser ma home'a to sobie może .procmailrc zrobić ładnego,
> lub lepiej zrobisz na stronie skrypt który poprzez interfejs na WWW będzie
> zakładał przekierowania, regułki nielubięCięwięcTwojapocztado/dev/null-owe
> komunikaty al'a vacation itp... userzy będą wniebowzięci - ba, może nawet
> więcej za to zabulą ;)))

Najpierw ludzie musza miec swiadomosc tego ze mozna to robic, po drugie
nie bardzo chce zeby wiedzieli ze moga, bo jak pop*.* sobie reguly
procmaila to bedzie to bedzie to moja wina, a po trzecie jesli ktos juz
bardzo chce to moze miec swojego procmailrc bez home'a.

> Szkoła albo zdrowie. Wybór należy do Ciebie.

Jaka szkola. Wlasnie kombinuje skad wziasc pol miliarda na inwestycje
jeszcze w marcu i nastepne poltora w okolicach sierpnia.

> e-mail   : madey w pld.org.pl , madey w viii-lo.krakow.pl

Grzegorz Stanislawski
Open-Net / PKFL