Błąd w glibc?

Grzegorz Grudzinski gsg w mimuw.edu.pl
Wto, 2 Mar 1999, 13:35:29 CET

Jacek Osiecki napisał:

> Mam PLD zainstalowane od zera. Czyli standardowo glibc-2.1-3d i gtk+ oraz
> glib w wersjach 1.1.15.

Ja mam PLD instalowane z upgradów, ale miałem dokładnie taką konfigurację i
ona działała bez zarzutu.

> P.S. To samo działo się, gdy w ramach testu zrobiłem upgrade do glib/gtk+ do
> 1.2, oraz imlib-1.9.3.

Ja nie miałem podobnych problemów jak dotąd.

> Gdy próbowałem zrobić upgrade glibc i glibc-devel do dostępnych na
> ftp.task.gda.pl/pub/linux/PLD/stable/i386 glibc-2.1-4, to zaczęły się dziać
> jaja nie z tej ziemi :( Co drugi programik dawał komunikat "Błędna
> instrukcja" (czy może "nieprawidłowa"),

O, to samo u mnie. W szczególności wywalał się sed, file, dowolne programy
linkowane z imlibem. Moim zdaniem ten glibc jest zdrowo walnięty.

Wszystkiego dobrego
-- Grześ

"Nie wiesz, póki nie spróbujesz"
(mądrość ludowa)