Poprawione postgresql.spec

Arkadiusz Miśkiewicz misiek w zsz2.starachowice.pl
Nie, 7 Mar 1999, 19:43:28 CET

[niedziela, 07 marzec 1999], Tomasz Kłoczko napisał(a):

> Wszystkich nie zbawisz. Nie można zbudować pakietu przygotowanego na
> _wszystkie_ możliwe ewentualności.
OK. To w takim razie przejdę na inną argumentację :)
IMHO wszelakie pakiety PLD powinny być w niektórych "operacjach" jednolite
tzn. albo wszystkie mają mieć userów dodawanych w %pre (jestem przeciw) albo
wszystkie mają mieć gotowych userów w podstawowym /etc/passwd (jestem za).
Jak narazie to jest pomieszanie z poplątaniem. Jedno tak drugie siak.

Ktoś powinien zrobić system głosowania via email lub www by rozstrzygać takie
spory w sposób demokratyczny bo teraz to nic z tego nie wynika poza tym, że
skrzynki pocztowe się zapychają ... (no czasami coś wynika).

--
\  _  \\  \  \    \   arkadiusz miśkiewicz     http://www.misiek.eu.org/
/__/   /____//____/  http://www.pld.org.pl/ *polish linux distribution team*