PLD CVS: SPECS wojtek

Marcin Dalecki dalecki w cs.net.pl
Pon, 8 Mar 1999, 14:35:26 CET

Wojciech Slusarczyk wrote:

> Bo kiedy kilka osob ma odmienne zdanie na dany temat i tych kilka osob
> przytacza rozne argumenty braniac sowojego stanowiska to wypadku kiedy nie
> da sie wypracowac kompromisu wypadalo by glosowac -- kazdemu sie wydaje ze
> argumenty jakie przytoczyl sa najrozsadniejsze i rozwiazanie jest jezeli
> nie optymalne to przynajmniej dobre ... Tylko nie do wszystkich dociera,
> ze inni moga myslec inaczej i patrzac z innej perspektywy moga miec racje.

Dlatego wlasnie apeluje: Ludzie spoko wysluchajcie sie nawzajem
pogadajce
i pomyslcie. Poza tym prosze w tej konkreten kwesti pamietaj, ze
PLD nie jest systemem "niezmiennym" po instalacji. Jesli chcesz tworzyc
grupe administratorow, to rob to sobie sam. Domysmie >>90% linux-ow
nie jest faktycznie wspoldzielonych a wiec tworzenie jakiejs grupy
administratorow wedlug mojej opini nie ma sensu. Ja tam nie jestem
specem
od admin, tylko tak praktycznie myslac wyciagam powyzsze wniski...

> Przyklad:
>
> Kloczek bez pardonowo probuje ladowac mody 754 i 744 majac gleboko w
> 4-literach argumenty moje i innych, ja uwazam ze to jest

Czy FreeBSD czy Solaris czy DIGITAL, wszedzie wlasnie z takimi
nastawieniami
sie spotkalem. Nie wiem czemu ale chyba to jest wlasnie leges artis?

> chorobliwe malopawnie
> atrapy pewnego systemu operacyjnego (SunOS-iol 5.7), ktory jest niczym
> innym jak kupa lajna zacofana o 100 lat w stosunku do linuxa (moje
> prywatne zdanie -- troche emocjonalne ale jak by kto chcial to moge
> pokazac pare rzeczy z tego G...). Swoje zdanie juz kilkadziesiat razy

No teraz chyba nieco przesadzasz. Linux ma swoje pewne "mocne" punkty
ale
dla mnie SunOS napewno nie jest G... I zdaje sobie doskonale sprawe z
fundamentalnych czesciowo nawet niedociagniec w chocby jadrze Linux-a...

Prosze Cie jeszcze raz po prostu zastanow sie jakie rozwiazanie jako
"domyslne" jest bardziej sensowne.

--Marcin