Talk w PLD

Pią, 12 Mar 1999, 19:09:57 CET

On Fri, 12 Mar 1999, Krzysztof G. Baranowski wrote:

> OK, ale ja tylko chce zwrocic uwage, ze ytalk lub ntalk nie powinien
> 'obsoletowac' zwyklego talka, bo to juz jest przesada.

Hmm .. nawet nie próbowałbym tego sugerować :)
Oczywiście.

Klientów talka jest co raz więcej. Niektóre mają swoje własne daemony
(rozszerzone wersje z KDE czy GNOME). Tutaj też trzeba będzie się
zastanowić jak to wszystko pogodzić (nie próbowałem jeszcze tego typu
wynalazków i nie orientuję się czy przypadkiem nie ma tu jakiś konfliktów
z choćby ntalkd).