Problemy z przenoszeniem binariow.

Śro, 24 Mar 1999, 19:34:24 CET

On Wed, 24 Mar 1999, Marcin Dalecki wrote:

> [...]
> zrobić.
> No cóż czasami trzeba się koncentrować na tym za co człowiekowi płacą.
>
> Mimo tego chodzi mi pogłowie, że chyba wiem na czym polegają różnorakie
> problemy z przenoszeniem binariów.
>
> 1. Radzę jak najszybciej rekompilować wszystko przez egcs'a 1.1.2.
> 2. glibc optymalizuje pewne operacje odnośnie do hosta. (Np strcmp
> itp...) Rodzaj hosta zostaje wykrywany w plikach nagłówkowych na
> podstawie
> konfiguracjijądra. Radzę więc system do produkcji binariów odpowiednio

Dobra jeżeli to ma być kwestia kluczowa to w takim razie powinniśmy
wszyscy wiedzieć o tym na co zwracać uwagę. Marcin możesz podsunąć tu
takie wskazówki bo nie za bardzo kojarzę o co może chodzić i nie
wykluczone jest, że mam u siebie włąśnie jakieś błedy rodzaju o jakich
wspominasz co może byś przyczyną obecnego stanu ?

[..]
> PS. Powoli odnoszę wrząenie że przejście na CVS wprowadza więcej
> bałaganu niż rozwiązuja problemów. Albo wszystko jest w CVS albo nic.
> Wprowadzanie wszelkiego rodzaju narzędzi administracyjnych ma swą cenę
> w tym przypadku jest ona chyba zbyt wysoka.

Teraz wszystko jest w CVS. Wszystko co jest obrobione. Samo wrzucenie
zasobu do cvs powoduje jego próbę obrabianie przezemnie. także moga to
robić ci co są zapisani na commit-list. To jest główna zaleta tego, że
zasób po modyfikacji jest odrazu w miejscu docelowym i jest szybko
dostępny do sprawdzania bez zbędnego przekładania. Tak czy inaczej
nauczenie się pracy z wykorzystaniem CVS to jest otwarcie sobie drogi do
wielu miejsc.

> Co się tyczy braku wsparcia ze strony PLUG-a. Ja już miałem znacznie
> bardziej niemiłe doświadczenia z tymi kolesiami. Miałem być w Grudniu
> w Warszawie i coż? (Nawiasem mówiąc chciałem opowiedzieć nieco
> o hackach jakie zastosowałem w GUI bazującym na GTK w vim-ie)
> Otóż zaledwie na kilka dni przed samą imprezą wogóle podano mi
> jakiekolwiek informacje. No to powiedziałem: "uprzejmie dzięki".
> Nie ma się więc za czym zbytnio oglądać.

O tym szczególe dowiaduję się od Ciebie. Jak se przypomnę odpowieć Wojtka
Pięcka czy chyba właśnie Krzyśka na zadane pytanie dlaczego Ciebie nie ma
(a zadawałem je na pewno), to jakoś nie mogę sobie przypomnieć nic
konkretnego w tej odpowiedzi (coś wstylu "nie ma bo nie ma").
Konferencja była organizowana pierwszy raz. Tak czy inaczej niedomagania
organizacyjne byłu. Zobaczymy jak będziw w tym roku.