M$ vs. PLD ? ;)

Sergiusz Pawlowicz ser w serek.arch.pwr.wroc.pl
Sob, 27 Mar 1999, 10:25:02 CET

On sob, mar 27, 1999 at 08:41:45 +0100, Wojciech Slusarczyk wrote:

> E jeszcze nie ma ;) Pisza dopiero -- podobniez ma byc niedlugo ale
> zobaczymy co im z tego wyjdzie.

trudno bedzie cos takiego napisac, szczegolnie gdy ma sie do dyspozycji
visual basic i walniety stack tcp/ip, buahahahahhahahahhaha!

--
http://pl.qmail.org/~ser/              icq#27579212
weź kredki i namaluj jej słońce (albo zapal lampkę)