M$ vs. PLD ? ;)

Konrad Stepien konrad w interdata.com.pl
Nie, 28 Mar 1999, 17:22:04 CEST

On Fri, 26 Mar 1999, Bartek Rozkrut wrote:

> Fakt - ale na razie korzystam z okazji i jestem "testerem" - za darmo ;)
> Później będą triale... itp. ;)

> teraz windę dają do każdego(?!!!?) kompa...
> przynajmniej można jakoś ją wykorzyustać...

> W to wątpie... to trzeba zobaczyć w akcji ;)))
> Coprawda na moim P166MMX instalacja windy pod emulatorem trwała ok 1,5
> godziny, ale później już to chodziło nie najgorzej.. (tzn. mozna było się
> spodziewać gorzej ;)

Na p200MMX 64RAM chodzi całkiem calkiem, a spatchowany X-serwer nie
sprawia mi na razie problemów. Ja bym wsadził te patche do rpm-a
z X-ami (może być do supproted).
A co do maszyny która będzie robiła za Win95-serwera, to właśnie będę
to testował na Selerku 333 z 96 RAM.
Dla firmy może to być całkiem ciekawa alternatywa, która umożliwi
łagodne przechodzenie z G95 do Linuxa.

--
Konrad Stępień          | InterData s.c. http://www.interdata.com.pl
konrad w interdata.com.pl | Łódź al. Kościuszki 3 tel +48+42 639-81-71