Pierwsza majowa taczka (nie pierwszomajowa)

Marcin Dalecki dalecki w cs.net.pl
Śro, 5 Maj 1999, 11:37:24 CEST

Tomasz K³oczko wrote:

> pilot-link-0.9.2-1
>         Obowi±zkow aczka z narzêdziami dla "braci i siustr w pilocie" ;)
>         W PLD takich pilocia¿y jest co najmniej dwuch (ja i Marcin Danecki
>         .. Marcin siê nie chwali ale dorobi³ wsparcie do jêzyka polskiego
>         do Palm Pilota :)

Tomek zaraz dam Ci po lapach: Dalecki. Nie jak "sinadanko" tylko jak
"odleglosc".
A w tej adaptacji na Polski to najwieksze zaslugi mial i tak Rosjanin:
Sergiej Mjenszikow.

> W test pozosta³y:
> pdksh-5.2.13.8-1
>         Czeka na dorobienie nowego basha. Pdksh ma robiæ w PLD za bin/sh
>         Po poprawkach w alokacji pamiêci (Marcin Danecki) nareszcie nadaje

I juz spadaja gromy na Gdansk: DALECKI.

>         siê do u¿ytku. W przyusz³ym tygodniu zapewne pdksh juz wywêdruje z
>         test, a przez to PLD zyska szybki i bardzo ma³y POSIX sh
>         compiliant shell (mniejszy ni¿ bash 1.14.x).

Tak czy siak istnieje juz wersja pdksh-5.2.13.9-1. Zerknij pod adres ze
speca...

--Marcin