Pierwsza majowa taczka (nie pierwszomajowa)

Śro, 5 Maj 1999, 12:23:43 CEST

On Wed, 5 May 1999, Marcin Dalecki wrote:
[..]

> I juz spadaja gromy na Gdansk: DALECKI.

Przepraszam :> .. naprawdę. Nie wiem przez co to ani dlaczego :l

Co do pilota .. są polskie znaki, a wprowadzanie tychże też jest jakoś
załatwone ?
Wogóle jaki jest status tych przeróbek, bo dostałem dwa listy z pytaniami
o te zasoby (wystawić gdzieś .. możn ?).

[..]
> Tak czy siak istnieje juz wersja pdksh-5.2.13.9-1. Zerknij pod adres ze
> speca...

Jes ser :)

kloczek
PS. Jeszcze raz przepraszam.