FHS 2.0

Artur Frysiak wiget w t17.ds.pwr.wroc.pl
Pią, 7 Maj 1999, 00:34:30 CEST

[czwartek, 06 maj 1999], Tomasz Kłoczko napisał(a):

> W "Debian packaging policy 2.5" jest już to przejście do share. Widzę, że
> coraz częściej są zgłaszane pakiety poprawiane na powyższe.
> IMHO można to na razie stosować jako wyłacznie zalecenie, a nie przmus.
>
> Te akurat zmiany są dość kosmetyczne, a ich upierdliwość polega na tym, ze
> praktycznie każdy pakiet trzeba przerobić ..  co IMHO nie jest metodą gdyż
> powinno się najpierw zacząć od przerobienia automake żeby dla manów dawał
> inną ścieżkę (dla manów i info). Po pewnym czasie jak używanie nowego
> automake by się rozpowszechniło to ilość zmian jakie trzeba by zrobić żeby
> [...]

Ja bym to zrobił tak:
(w filesytem.spec)
ln -s /usr/share/man /usr/man

Poprawka na autoconf (to on decyduje o tym co gdzie)
(do pozostałych pakietów)
%build
autoconf

To wzasadzie załatwia sprawe dla tego co korzysta z Makrfile.in.
Reszte trzeba wyłapać samemu.

Wiget
--
 / / /\ \ (_) __ _  ___| |_  @__mail:  Artur Frysiak