spec i co dalej?

Michał Kuratczyk kura w pld.org.pl
Nie, 9 Maj 1999, 02:47:49 CEST

On Sat, May 08, 1999 at 10:29:12PM +0000, Rafał Kleger-Rudomin wrote:
>Wrzuciłem do CVS octave.spec (mój pierwszy większy spec -
>mógłby ktoś go pooglądać? (jeszcze nie jest FHS2.0))
Niemógłby bo "no repository" :(((

>1. Czy wrzucać źródła do SOURCES? Nie do każdego speca
>   są tam źródła. To świadome czy po prostu wynik tego że nie
>   wszyscy maja możliwości pchania po kilka MB?
Jak możesz to wrzucaj, a jak nie to licz na to, że ktoś inny to zrobi.

>2. Octave wymaga fortrana. Czy powinienem dołożyć
>   BuildPrereq: g77? czy egcs-g77? (W egcs.spec nie
>   znalazłem Provides: g77)
IMHO "egcs-g77"

>3. Mam gdzieś wrzucić gotowe pakiety (S)RPMS?
Nie ma takiej potrzeby.

>4. Powinienem sie dopisać do Packet.Managers?
Jeśli masz ochotę :). Właściwie to chyba projekt tego pliku upadł, więc chyba
nie ma to sensu.

>5. Coś jeszcze?
No, jeszcze trochę pakietów do zrobienia zostało :)

--
Michał 'kura' Kuratczyk <kura w pld.org.pl>
GC{S,M} d- s+:+ a17 C+++ UL++ P L+++ E---