propozycje

Pawel Wilk siewca w dione.ids.pl
Nie, 9 Maj 1999, 11:27:52 CEST

=?iso-8859-2?Q?Arkadiusz_Mi=B6kiewicz?= napisał(a):

> 1) automagiczne wyszukuje i usuwa/nie usuwa stare pliki "core":

ktoś zauważył, że fajnie majlować do ruta (i to chiba jedyne co możnaby
robić)
bym dodał:

CORE_NOTIFY=root       # puste albo brak to wcale
CORE_OWNER=100 # pliki z takim lub < UID nas interesują
CORE_GROUP=100 # pliki z takim lub < GID nas interesują

CORE_EXCLUDE_DIR="/usr/share:/home/export/bla"
tudzież: CORE_EXCLUDE_EXPORTED=yes #ale musi skrypt dbać o sprawdzanie

> 3) kopia bazy rpma ... imho przydatna rzecz (choć mi nie była
> jeszcze potrzebna kopia):

Bardzo dobra rzecz. U mnie to robi skrypcik. Kiedyś chciałem wszystko
update'nąć (rebuildnąć) i mi się RPM-baza wyłożyła jak dzifka.

> 4) drobiazg ale ...
> CWD_IN_ROOT_PATH="no"
> czyli czy chcemy mieć katalog "." w $PATH

jak chcemy to sobie na końcu dopiszemy :)

> 7) To zainteresuje Tomka:
> # SuSEconfig.wm can create a .fvwm2rc, .fvwmrc, .bowmanrc, .fvwm2rc95,
> # .steprc, .mwmrc, .ctwmrc, depending on the installed packages. If
> # you want your systemwide wm config files to be updated after install
> # / removal of packages set SUSEWM_UPDATE to "yes", otherwise to "no"
> #
> SUSEWM_UPDATE="yes"

typowe dla suse, ble.

> Uwagi mile widziane ... jeśli nie będzie żadnych _nie_
> to zacznę powoli wprowadzać powyższe ...
> Plikiem konfiguracyjnym będzie /etc/sysconfig/system ...

A jak jest rozwiązana (rozwiązywana) sprawa ingerencji w ten plik.?
Będzie jak w suzi jakiś configurator systemu, ktory na każdym kroku
straszy usera, że tego nie można robić manualnie, czy może jakiś złoty
środek? (się kloczka naczytałem chciałem napisać sirodek:)

--
  (