spec i co dalej?

Śro, 12 Maj 1999, 15:53:38 CEST

On Wed, 12 May 1999, Rafał Kleger-Rudomin wrote:
[..]

> Ano właśnie. Kompilowałem teraz po tych poprawkach i nie poszło. Wprawdzie
> trochę jeszcze zmieniłem speca (zmiany są w CVS) ale %build nie
> ruszałem
> A sypnęło się na linkowaniu:
[..]

Trochę za dużo włączyłem do speca. Chodzi o to, że z octave jest dołaczone
staew readline, z którym jest to linkowane statycznie. Myśl była taka "a
po co statycznie skoro jest shared realine w systemie ?". Są różnice
miedzy starym i nowym readline. Nie wiem czy próba kompletnego odcięcia
zródeł octave dołączonego readline nie powinna już pomóc. Na razie
trzeba będzie to cofnąć i niech się linkuje statycznie odkładając
przeróbkę na korzystanie z shared readline na następny krok.

kloczek
PS. Przepraszam za zamieszanie.