Pytanie o KDE ....

Pią, 14 Maj 1999, 15:58:53 CEST

On Fri, 14 May 1999, Piotr Czerwinski wrote:
[..]
> [..]
> A co z lokalizacją plików desktop i kdelnk?
> Te pierwsze są obecnie w /usr/X11R6/share/gnome/apps i w /etc/X11/applnk.
> Można by to jakoś ujednolicić. Czy np. wrzucenie wszystkiego do jednego
> worka (czyli /etc/X11/applnk) nie będzie zbyt drastycznym posunięciem? ;)

Nie jest to jeszcze fo końca sprawdzone i przetestowane ale z tego co
widzę to te dwie funkcje, które służą do czytania plików *.desktop z
gnome-libs potrafią teoretycznie czytać od razu pliki lnk KDE.
W każdym bąć razie gdyby nawet szczegóły były inne i coś tu przeszkadzało
to zamiast obchodzić jakieś dziwonśći trzeba je usuwać.

Wogóle jeszcze pytanie natóry ogólnej. Kto i gdzie ma prawa zapisu w
jakich repozytoriach ? Ja mam w tej chwili na cvs.gnome.org o włąsnie
szykuję się do projektu GLX (w tej chwili jest tylko wsparcie do G200, a
ja akurat mam taką kartę).
Przydałby nam się człowiek który miałby prawa zapisu w repo KDE.