Pytanie o KDE ....

Jacek Konieczny jajcus w zeus.polsl.gliwice.pl
Sob, 15 Maj 1999, 14:30:54 CEST

On Fri, May 14, 1999 at 03:58:53PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> On Fri, 14 May 1999, Piotr Czerwinski wrote:
> Wogóle jeszcze pytanie natóry ogólnej. Kto i gdzie ma prawa zapisu w
> jakich repozytoriach ? Ja mam w tej chwili na cvs.gnome.org o włąsnie
> szykuję się do projektu GLX (w tej chwili jest tylko wsparcie do G200, a
> ja akurat mam taką kartę).
> Przydałby nam się człowiek który miałby prawa zapisu w repo KDE.
Ja mam. Chyba, że stephan mie je zabrał, jak wrzuciłem im do repo (przez
pomyłkę) kawałek rc-scripts :-)
Niestety cvs update trwało by u mnie teraz z dwa dni, co przez modem to
duużo pieniędzy. Dlatego (i z powodu kolejnych "poprawek" w obsłudze
fontów w Qt) jakiś czas temu zrezygnowałem z grzebania w KDE.

Pozdrowienia,
      Jacek
--
!      ,  !            Jacek Konieczny, Gliwice, Poland            !