Nowe pakiety...

Czw, 27 Maj 1999, 11:54:25 CEST

On Tue, 25 May 1999, Michal Margula wrote:

> Witam
>
> Czy gdziekolwie są udostępniane aktualne pakiety w postaci RPM czy tylko ciągle
> to leży w CVS, o którym nie mam zielonego pojęcia :>. Na ftp.ps.pl znalazłem
> tylko jeden nowy pakiet. Jak sprawa się przedstawia?

Pakiety w miarę na bierząco są generowane. Zajrzyj na:
ftp.pld.org.pl/stable/test

Przy okazji .. Arkadiusz Miśkiewicz zasygnalizował, że obecne rozłożenie
zasobów w ftp.pld.org.pl jest trochę mylące i że spora ilość ludzi
traktuje ostatnie zasoby jako te które są w ftp.pld.org.pl/devel. W tej
chwili od grypy lekko mi czaszka trzeszczy i jakoś ciężko mi jest wymyśleć
inne rozłożenie zasobów na ftp.pld.org.pl takie które uwzględniałoby
powyższe. Jeżeli ktoś miałby coś w tej kwesti do dadania to prosiłbym i
jakieś dodatkowe sugestie.