PLD CVS: SPECS wojtek

Wojciech Slusarczyk wojtek w mailbox.chemo.tuniv.szczecin.pl
Czw, 27 Maj 1999, 13:44:02 CEST

On Thu, 27 May 1999, Tomasz Kłoczko wrote:

> Oceń to sam ale podaj konretne powody. Zauważ, że podaliśmy z Arturem
> powody takiego, a nie innego podziału i o ile zaakceptować, że założenia
> na jakich się opieramy są poprawne to wniosek o podział niemal sam się
> narzuca. Jesteś w stanie podać powody odejścia od tego modelu ?
> Nadmieniłem także, że kerb5 wcale nie musi potrzebować tych dodatkowych
> libów gdyż poprawne rozwiązanie powinno być zupełnie inne.

I ponownie sie zaczyna ... dobra podziele wam tego glibca na kilkanascie
czesci ... ale uprzedzam z gory i lojalnie w przypadku "zmiany koncepcji"
nie bede poprawial tego pakietu ...
Wszelkie tlumaczenia/wyjasniania itp. itd to zostawiam w waszej gestii...
Na magellanie bedzie jak by co lezal src.rpm "w starym stylu" ...

> "amen", tymczasem wcześniej nie było "Ojcze nasz ..", a nie zauważyłeś
> tego, że suma kontrolna pliku /etc/passwd _musi_ być taka sama jak w RH bo
> inaczej będzie to powodować kłopory przy upgrade setup-a (i to już dla nas
> samych), a żeby było śmieszniej o tym wspominałem już kilka razy. Podałem

Gdybym byl nieuprzejmy ... powiedzialbym "nie mam zamiaru sie przejmowac
jakimis "redhatowcami" .. tak samo jak ktos wczesniej powiedzial, o
potencjalnych przesiadkowiczach ze Slackware'a czy Debiana ..

Trzeba kiedys przerwac ten "bledny krag" odnosnie /etc/passwd ...
Dlatego tez prosilem aby nie instalowac pakietu lecz obejzec i recznie
poprawic zmiany ...

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin