PLD CVS: SOURCES wojtek

Wojtek Slusarczyk wojtek w pld.org.pl
Nie, 30 Maj 1999, 10:06:27 CEST

On Sat, 29 May 1999, Tomasz Kłoczko wrote:

> Tu jest pewna zagwozdka. Zastanawiam się od jakiegoś czasu czy nie lepiej
> tak wogóle byłoby podzielić ten takiet na klogd i syslogd (dzisiaj na
> debian-devel widzę, że zaczeli się zastanawiać nad podobnym wariantem).
> Chodzi o to, że jakby było podzielony to zamiast standardowego syslogd
> możnaby podkładać ssyslogd (secure syslogd) lub syslogd-ng.

O tym samym wczoraj pomyślałem... ale pewien nie jestem tego, a to z tego
względu, że najprawdopodobniej w najblizszym czasie chłopaki dorobią
do ssysloga `klogd' i podział okaże się zbędny... Trzeba się nad tym
zastanowić poważniej.

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin