PLD CVS: SPECS wojtek

Wojtek Slusarczyk wojtek w pld.org.pl
Pon, 31 Maj 1999, 12:29:08 CEST

On Mon, 31 May 1999, Tomasz Kłoczko wrote:

> W /bin masz cat, cp, mkdir, ls .. po co Ci tam jest potrezebne du, dir,
> install ? IMHO nie są potrzebne i mogą być spokojnie przeniesione.

O jejku to mozna tez w takim razie poprzenosci shelle
czesto mozna spotkac /usr/bin/bash itp na inych systemach ..
Po co ?
Co za duzo miejsca mamy w /usr/ czy co ? IMHO nic nie przeszkadzaja te
3 programy jezeli leza sobie w /bin, jezeli natomiast chcemy w /bin:/sbin
trzymac tylko i wylacznie programy potrzebne do uruchamiania systemu + te
na potrzeby rootowskie, to nalezalo by przeprowadzic glebszy
rachunek sumienia.

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin