PLD CVS: SPECS wojtek

Pon, 31 Maj 1999, 12:36:13 CEST

On Mon, 31 May 1999, Wojtek Slusarczyk wrote:

> O jejku to mozna tez w takim razie poprzenosci shelle
> czesto mozna spotkac /usr/bin/bash itp na inych systemach ..
> Po co ?
> Co za duzo miejsca mamy w /usr/ czy co ? IMHO nic nie przeszkadzaja te
> 3 programy jezeli leza sobie w /bin, jezeli natomiast chcemy w /bin:/sbin
> trzymac tylko i wylacznie programy potrzebne do uruchamiania systemu + te
> na potrzeby rootowskie, to nalezalo by przeprowadzic glebszy
> rachunek sumienia.

Wojtek zadałeś dodatkowe pytanie nie mające związku z pierwotnym pytaniem
(które sam powtórzyłeś) i nie udzieliłeś znowu odpwiedzi na pytanie
"dlaczego ma być static?"

Złóż do kupy dwa jasno brzmiące zdania bez dodatkowych podtekstów (tylko
fakty) .. inaczej zostanie tak jak było do tej pory. Także jeszcze raz
masz szansę żeby uzasadnić dlaczego chcesz tak zrobić.