Ksh static - ale jak ? ;)

Pon, 31 Maj 1999, 13:20:10 CEST

On Mon, 31 May 1999, Wojtek Slusarczyk wrote:

> No widzisz .. a teraz nie bedziesz musial "przeladowywac" systemu jak ci
> (odpukac) biblioteki powylatuja ...

Sugerujesz, że nie mogę sobie założyć drugiego roota z ash.static o ile
przewiduję grzebanie w systemie tak mocne, że mi liby powylatują ?
W trakcie normalnej eksploatacji tego typu "bacup" nie jest potrzebny.
Nawet eksploatacji stacji na której jest robiony silny development. Przez
blisko siedem lat kiedy zajmuję się Linuxem. Sytuacja o jakiej myślisz
wydarzyła mi się tylko raz, a powód był taki że dyski zaczeły niema z
mijsca się sypać. Po podniesienieu całości z palca i po odzyskaniu ważnych
da=nych i tak całość została zgazowana gdyż była totalnie poszatkowana
(syatem został odtworzony z backupu na nowym dysku). tak czy inaczej nie
widzę nadal powiodu dla którego /bin/bash ma być static.