rpm 3.0.1 -- nowinki

Nie, 2 Maj 1999, 22:12:45 CEST

On Sat, 1 May 1999, Piotr Czerwinski wrote:

> Witam,
>
> Przed chwilą "ukazał" się rpm-3.0.1-4, który zawiera m.in.
> kilka ważnych poprawek:
>
>         - fix: --querybypkg in man page should be --filesbypkg
>         - fix: optflags not implicitly set to canonical arch value.
>         - fix: prefer pgp2.6.3 over pgp5 if both are installed.
>         - make sure that rpm-the-package auto-requires glibc.
>         - fix: non-apache servers need "GET ... HTTP/1.0" by the book.
>         - fix: %doc wrongly inherits lang from last entry in %files.
>         - resurrect toplevel tar target.
>         - spec file removal separate from source removal (Shing-Gene Yung).

> [...]

Następny problem też rozwiązany to nareszcie poprzwnie działający pdksh.
Nie było o tym głośno na liście ale nie pojawianie się pdksh w test było
spowodowane wykryciem błędów alokacji MM pdksh. Marcin zrobił patcha
poprzwiającego usterkę i wszystkie błedne sytuacje jakie do tej pory
miałem z pdksh przeszły poprawnie na ksh z poprawką. Obecnie pdksh jest
już w test i pota teraz dołożyć resztę shelli do test.

kloczek
PS. Nie było mnie przez ostatnie niecałe dwa dni i nie mogłem próbować
uczestniczyć w dalszej dyskusji na #pld na temat rc-scripts (był takowa
?). Trzebaby to ASAP skończyć.