irc...

Arkadiusz Miśkiewicz misiek w misiek.eu.org
Sob, 1 Maj 1999, 14:16:46 CEST

[piątek, 30 kwiecień 1999], Grzegorz Stanislawski napisał(a):

> Witam.
>  Poniewaz zdazalo sie nam pare razy omawiac pewne sprawy na ircu, a
> pozniej byly klopoty z przekazaniem tego na liste, mam pewna propozycje.
> Czy moglby ktos kto sie zna na robieniu botow ircowych napisac malego
> bocika dla #pld?
Pisac nie trzeba ...
> Takiego ktory by robil za cos w rodzaju troche inteligentnego magnetofonu
> a pozniej puszczal to na liste. Mozna by go bylo uzbroic w dodatkowe
> rzeczy ale tyle na poczatek wystarczy.
wystarczy eggdrop + skrypt w tclu

> Oczywiscie jesli uwazacie to za zly pomysl, to nie ma sprawy.
w najprostrzym przypadku bot slalby wszystko co sie gada na ircu ... (sporo by tego bylo)
inna sprawa ze irc w pi nie lubia botow :)

--
 \  _  \\  \  \    \   arkadiusz miśkiewicz     http://www.misiek.eu.org/
 /__/   /____//____/  http://www.pld.org.pl/ *polish linux distribution team*