/tmp czy ~/tmp ( by³o Re: FHS 2.0 )

Tomasz K³oczko kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl
Pon, 10 Maj 1999, 13:27:58 CEST

On Mon, 10 May 1999, Artur Frysiak wrote:

> [poniedzia³ek, 10 maj 1999], Tomasz Ostrowski napisa³(a):

> Baza rpm jest do czytania dla wszystkich. Wymagane to jest do poprawnego
> dzia³ania trochê zmienionej 'find-requires' przy budowaniu pakietów.

Nie tylko. Tu¿ po przeczytaniu speca weryfikacja tego co ma siê w
BuildPrereq jest wykonywana z u¿yciem bazy. W ka¿dym b±æ razie blokada
bazy by³ kiedy¶ próbowana i wycofali¶my siê z tego i jak na razie nie ma
silnych argumentów za powrotem, i du¿o wskazuje na to, ¿e przez d³uugi
czas nie ulegnie to zmianie.

> BOFH ma wiêksze :-)

Z tym jest niejaki k³opot. Wydaje mi siê, ¿e w najprostrzej postaci TEMP
powinien byæ na /tmp. Mo¿na co najwy¿ej opracowaæ jakie¶ taktyki szybkiego
przej¶cia na ~/tmp dla tych co mieliby takowe rzyczenie. Niemniej tak jak
napisa³em podstawowa wersja konfiguracja (default) powinna jednak
korzystaæ z /tmp

*Ludzie nie maj± problemów, tylko sobie sami je stwarzaj±*
Tomasz K³oczko, sys adm @zie.pg.gda.pl|*e-mail: kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl*

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-devel-pl