/tmp czy ~/tmp ( by³o Re: FHS 2.0 )

Artur Frysiak wiget w t17.ds.pwr.wroc.pl
Pon, 10 Maj 1999, 10:01:43 CEST

[poniedzia³ek, 10 maj 1999], Tomasz Ostrowski napisa³(a):

> Ja chcê np. w PLD mieæ dostêp do czytania bazy rpm-a. Nie mam praw
> root-a, wiêc nawet nie mogê sprawdziæ, z jakiej paczki pochodzi jaki¶
> plik.

Baza rpm jest do czytania dla wszystkich. Wymagane to jest do poprawnego
dzia³ania trochê zmienionej 'find-requires' przy budowaniu pakietów.

> Co to to nie. Grzebanie po kontach u¿ytkowników! Wypraszam sobie. Ja w
> ~/tmp trzymam kupê ró¿nych wa¿nych rzeczy i za skasowanie mi tego
> polecia³bym z pretensjami do roota i bym u¿ywa³ s³ów niekoniecznie
> mieszcz±cych siê w s³owniku poprawnej polszczyzny. To, jak mam
> zorganizowany katalog domowy jest moj± prywatn± spraw± i ¿aden
> administrator nie powinien mi nic kasowaæ. Kropka. Luser te¿ ma swoje
> prawa.

BOFH ma wiêksze :-)

> Chcecie bezpieczeñstwa to zróbcie ka¿demu userowi podkatalog w /tmp i
> tam ³adujcie jego pliki tymczasowe.

I bêde zak³ada³ quote na dwóch fs'ach ? :-)

Wiget
--
 / / /\ \ (_) __ _  ___| |_  @__mail:  Artur Frysiak

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-devel-pl