sendmail

Śro, 19 Maj 1999, 08:57:10 CEST

On Wed, 19 May 1999, Wojciech Slusarczyk wrote:

> Uu .. To byl chyba osobny patch na to (pewien nie jestem), trzeba by bylo
> zajzec do starszego sendmaila, a moze tylko wpis w /etc/mail/sendmail.cf ?
> Przed chwila ogladalem sendmail.cf z RH-6.0 i tez nie widzialem.

Przy okazji .. widziałbym sens w pozbyciu się pakikietu sendmail-cf, a to
wszystko co jest w obecnym sendmail-cf skruciłbym o jakieś trzy, cztery
razy. Tam są prawie same śmieci, które w ogólności są potrzebne przy
konfigurowaniu sendmaila ale nie są potrzebne przy konfigurowaniu
sendmaila na Linuxie. Jak ktoś będzie przeglądał sendmaila to niech pod
tym kontem spojrzy na każdy plik, który jest w obecnym sendmail-cf.