wmconfig - zmiany

Jacek Konieczny jajcus w zeus.polsl.gliwice.pl
Sob, 22 Maj 1999, 13:27:42 CEST

On Sat, May 22, 1999 at 10:43:44AM +0200, Artur Frysiak wrote:

> Ja radziłbym jeszcze poszukać programu gnome2kde lub kde2gnome (nie pamiętam
> dokładnie nazwy). Istnienie tego programu sugeruje niekompatybilność
> *.desktop z *.kdelnk.

Nie lepiej, żeby wmconfig sam inteligentnie sprawdzał typ pliku. Z
konwersją mogą być póżniej kłopoty (jeszcze nie wiem jakie, ale już się
ich boję) :-).
W sumie /etc/X111/wmconfig wciąż powinien być czytany (jeśli coś tam
będzie), żeby nie utrudniać życia użytkownikom starych pakietów.

Pozdrowienia,
         Jacek
--
!      ,  !            Jacek Konieczny, Gliwice, Poland            !