wmconfig - zmiany

Piotr Czerwinski pius w ceti.com.pl
Sob, 22 Maj 1999, 11:14:35 CEST

On Sat, 22 May 1999, Artur Frysiak wrote:

[..]
> Ja radziłbym jeszcze poszukać programu gnome2kde lub kde2gnome (nie pamiętam
> dokładnie nazwy). Istnienie tego programu sugeruje niekompatybilność
> *.desktop z *.kdelnk.

Format tych plików jest praktycznie identyczny. Główne różnice występują
na poziomie 'nagłówków' obu plików, w kdelnk jest [KDE Desktop Entry],
w desktop samo [Desktop Entry]. Pominąwszy powyższe wmconfig interpretuje
oba rodzaje plików tak samo - sprawdzałem. Jako, że nasz wmconfig będzie
miał, dzięki Tomkowi, własną funkcję czytającą te pliki (niezależną od
GNOME), najprawdopodobniej nie będzie z tym problemu.

pius