Schemat NICE w rc-scripts

Sob, 22 Maj 1999, 20:33:47 CEST

On 21 May 1999, Marcin 'Qrczak' Kowalczyk wrote:

> Czyli:
>
> nice ${DAEMON_RUN_NICE_LEVEL:-DEFAULT_DAEMON_RUN_NICE_LEVEL} ${BINARKA}

Dobra dołożyłem poprawkę wg powyższego w /etc/rc.d/init.d/functions i
/etc/sysconfig/system z komentarzem.
Jednocześnie jest nadal zachowana kompatybilność z tym co jest w RH czyli
że o ile ktoś będzie miał jakiś paskundny skrypt
/etc/rc.d/init.d/<service> w którym będzie:

daemon [+/-nicelevel] <service>

to to też ruszy. Niemniej tak jak mówię .. skrypty w /etc/rc.d/init.d/
mają _nie mieć_ %config, czyli mają nie podlegać w przypadku modelowym
modyfikacjom, a wszelkie parametry konfiguracyjne powinny być wyciągane do
/etc/sysconfig/<service> (przykład jak to można robić można znaleźć w tym
co jest zrobione w syslog).