PLD CVS: SPECS wojtek

Śro, 26 Maj 1999, 20:13:59 CEST

On Wed, 26 May 1999, Wojciech Slusarczyk wrote:

> Wygralem -- krb5_pam Zerknij w plombe i zoacz z czym jest linkowany ;)

Przypuszczam, że chodzi Ci o pewiem plik, którego nie ma w repo bikoz:

$ cvs up pam_krb5-pld.patch
cvs server: nothing known about pam_krb5-pld.patch

:-)

I jeszcze jedno .. czy ten patch zawiera "obejście" konfliktu z e2fsprogs
poprzez linkowanie statyczne ? Jezeli tak to można to zacząć zmianiać. Tak
konfliktowa biblioteka z e2fsprogs i kerb5 jest niemal taka sama. IMHO
wąłściwe podejście powinno polegać na poprawieniu wersji z e2fsprogs tak
żeby możana było używać jej i w e2fsprogs i kerb5.

> O .. grubo widze ;)
>
> Ja mam wszystko co byc powinno czyli to co jest w macros.pld + kilka
> innych bajerow ...
> IMHO bledem jest korzystanie z defaultowego ... powinno sie zgrac
> defaultowy poprawic i na nim pracowac ...
> BTW mam jeszcze ~/.rpmrc z definicja procesorow i flag
> optymalizacyjnych ;)

Dobra .. beż żartów już wiesz gdzie tkwi błąd i odchudz te pliki do
niezbędnego minimum :-)