Nowe pakiety...

Michal Margula alchemyx w uznam.top.pl
Czw, 27 Maj 1999, 11:15:04 CEST

O ile pamięć mnie nie myli to napisałeś(aś):
> Witam
>
> Czy gdziekolwie są udostępniane aktualne pakiety w postaci RPM czy tylko ciągle
> to leży w CVS, o którym nie mam zielonego pojęcia :>. Na ftp.ps.pl znalazłem
> tylko jeden nowy pakiet. Jak sprawa się przedstawia?
>
> Pozdrawiam

Odpowiem sobie sam. Wszystko lezy w katalogu stable. Ale nigdzie nie znalazlem
info, ze devel jest stare. Niby zninkal podzial na stable i devel, ale nadal
w tej konwencji sa nazwane katalogi na ftp - mozna sie pogubic. Nazwijcie to
jakos z sensem w stylu stable niech sie zwie current a devel old lub jakos tak:>
Byle nie wprowadzac ludzi w blad - bo tam jest niezly balaganik.

Pozdrawiam

--
Michal Margula, alchemyx w uznam.top.pl, ICQ UIN 12267440,
http://uznam.top.pl/~alchemyx/, PL section of Linux Counter maintainer