PLD CVS: SPECS wojtek

Martin Dalecki dalecki w cs.net.pl
Czw, 27 Maj 1999, 20:50:38 CEST

Tomasz Kłoczko wrote:

> On Thu, 27 May 1999, Marcin Dalecki wrote:
> [..]

> Dobra .. przypmnę moze obecny układ. Otóż obecnie mamy tylko glibc i
> glibc-devel.  I tak mamy te pakiety w o wiele mniejszych rozmiarach (w RH
> są to 26.8MB i 33.5MB, a u nas: 14.8M i 6.6M czyli i tak już niezle). Przy
> podziale na dwa pakiety puli plików z libami statycznymi upierać się nie
> będę ale czy żydowskim targiem moglibyśmy zrobić choć to co proponujesz
> czyli wyłacznie podpakiewt static ? Wojtek .. hmm ? :-)

A to by miało sens, bo przynajmniej było by raczej jasne o co chodzi:

1. Normalnym glibc- to co jest potrzebne do odpalania programów.
2. glibc-devel to co jest potrzebne do kompilacji programów
3. glibc-static reszta z pełnym pakietem do debuggowania itp...

Bo tak szczerze mówiąc to bardzo niewielu ludzi stosuje przy pisaniu
własnych programów debuggery itp. Ja np. bardzo bardzo źadko odpalam gdb
albo
profilatory, bo zwbykle wiem jak się moje własne programy zachowują.
No i przyznaję się źe ostatnio program w Motif-ie sprzedałem już prawie
trzy
lata temu :-).

--Marcin