PLD CVS: SPECS wojtek

Czw, 27 Maj 1999, 14:22:36 CEST

On Thu, 27 May 1999, Wojciech Slusarczyk wrote:
[..]

> Gdybym byl nieuprzejmy ... powiedzialbym "nie mam zamiaru sie przejmowac
> jakimis "redhatowcami" .. tak samo jak ktos wczesniej powiedzial, o
> potencjalnych przesiadkowiczach ze Slackware'a czy Debiana ..

Dobra .. mam w tej chwili kilkadziesiąt jednostek, które chodzą na RH.
Wiesz jakoś nie uśmiecha mi się robienie istalacji on scrach. Zapewne osób
mających podobne zamiary będzie sporo. Takich osób będzie więcej dlatego,
że RH i inne pracujące na rpm-ach są dość popularne, a my także używamy
rpm-ów.

> Trzeba kiedys przerwac ten "bledny krag" odnosnie /etc/passwd ...
> Dlatego tez prosilem aby nie instalowac pakietu lecz obejzec i recznie
> poprawic zmiany ...

Tylko przecież to niczemu nie szkodzi, że pakiet nieco inaczej
skonstruujesz. Ten krąg zależności możesz przerwać o ile zrobisz
narzędzie, które wykona bezpiecznie update /etc/{passwd,group,shadow}.