Kompilacja rc-scripts (i nie tylko)

Robert Drożdż Robert.Drozdz w ceti.com.pl
Nie, 30 Maj 1999, 12:31:31 CEST

Cześć.

Zbieram się od dłuższego czasu, żeby postawić pakiet po pakiecie
PLD, ale zmian jest tak dużo, że nie bardzo już wiem, skąd należało
by brać najnowsze rpm-y.

Generalnie podglądam ftp://ftp.pld.org.pl
Podobno w /stable/test miały lądować najnowsze rzeczy, ale nie jest
to chyba do końca prawda. Za nic w swiecie nie mogę znaleźć rc-scripts.
Poza tym pojawił się katalog FHS2.0 Czy to właśnie z nim lądują pakiety
dostosowane do nowej struktury katalogów?

rc-scripts wyciągnąłem z CVSa, ale nie udało mi się nic wyprodukować.
Zgodnie z podpowiedzią Artura Frysiaka robię:

./autogen.sh
make rpm

ale 'make' kończy się tak:

make[2]: Entering directory `/root/rpm/BUILD/rc-scripts-0.0.5/sysconfig'
Making all in network-scripts
make[3]: Entering directory
`/root/rpm/BUILD/rc-scripts-0.0.5/sysconfig/network-scripts'
make[3]: *** No rule to make target `network-functions', needed by `all-am'.
Stop.

Pomocy, co może być przyczyną?

--
Robert Drożdż