Mailbox, Maildir i /var/mail -> kompromis

Jacek Konieczny jajcus w zeus.polsl.gliwice.pl
Pon, 1 Lis 1999, 15:06:21 CET

On Fri, Oct 29, 1999 at 10:18:58PM +0200, Bartosz Waszak wrote:
> Wpadłem sobie na  taki pomysł aby ustawić   wszystkie MTA  na procmaila  jako
> local mailera,
Nie zgadzam się, lubię sposób w jaki qmail rozproewadza lokalną
pocztę...
... choć z drugiej strony, ustawianie procmaila jako default nie
przeszkadza w pozostawieniu .qmail ....

[...]
> Obecnie  to  testuje  to rozwiązanie  i  jest tylko jeden  problem,  mimo, że
> DEFAULT=$HOME/Mailbox => nadal się tworzy plik /var/mail/$USER (0 bajtów).

Tego bym wolał uniknąć - ale to wymagałoby zmian w źródłach procmail - a
one są StRaSzNe :-O

Pozdrowienia,
         Jacek
--
!      ,  !            Jacek Konieczny, Gliwice, Poland            !