tftp - rc-lined

Jan Rekorajski baggins w pld.org.pl
Wto, 2 Lis 1999, 20:03:47 CET

[wtorek, 02 listopad 1999], Wojciech Sas Cieciwa napisał(a):

> Panowie,
>
> nie robcie jaj......
>
> Co to do Q***** jest /var/state/tftp ????
>
> Czy my robimy rewolucje ???

W pewnym sensie...

> W zasadzie moja uwaga do rc-lined jest taka, ze po jego zainstalowaniu
> _ZADEN_ inny pakiet ktory byl w inetd.conf nie dziala :(((

SOA#1. Wszystko.

> A zmuszenie ich [pakietow] do pracy wcale nie jest takie trywialne...

Protestuje, jest banalne.

> Np. tftp
> w mojej maszynie katalog dostepny przez tftp to /diskless ale w _ZADEN_
> sposob n ie jestem w stanie wytlumaczyc tego rc-rlined-owi :((((

Na pewno masz odpowiednio siwerzy pakiet z tftpd? Jak nie masz to:

$EDITOR /etc/sysconfig/rc-inetd/tftpd
SERVICE_NAME=tftp
SOCK_TYPE=dgram
PROTOCOL=udp
PORT=69
FLAGS=wait
USER=root
SERVER=tcpd
DAEMON=/usr/sbin/tftpd
DAEMON="-C /diskless"

potem:
/etc/rc.d/init.d/rc-inetd restart

Powinno wystarczyć.

Janek
BOFH, type MANIAC         |                   -- TROOPS by Kevin Rubio