tftp - rc-lined

Wto, 2 Lis 1999, 19:32:36 CET

On Tue, 2 Nov 1999, Wojciech "Sas" Cieciwa wrote:

> On Tue, 2 Nov 1999, Jan Rekorajski wrote:
> [...]
> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
>
> A GOWNO !!!!!!!!!!!!!!
>
> Sorry, za wyrazenie ....
> A co to za parametr "-C .."????
>
> Jest cos takiego jak DAEMONARGS
> ale czemu ja to musze Q**** wyszukiwac w skryptach rc-inetd ????
>
> Wiec mam prosbe wstawiajcie[nawet nie uzywane] opcje do skryptow...

Moment Wojtek. Zamiast się złościć zastanów się i zauważ, że dla
katalogu /diskless nie znajdziesz odpowiedniego paragrafu w specyfikacji
FHS, a dla /var/state/tftp owszem. W tym sensie nie jest to rewolucja co
doprowadzenie do stanu normalności.

I jeszcze jedno. Powyżesz co podetknął Ci Janek nie dotyczy rc-inetd co
opisu serwisu czyli pliku /etc/sysconfig/rc-inetd/tftpd. Tutaj masz prawo
grzebać do woli.