Dokumentacja

Rafał Kleger-Rudomin klakier w pg.gda.pl
Śro, 3 Lis 1999, 17:13:10 CET

On Tue, 2 Nov 1999, Radek wrote:

> Przepraszam , że się wtrącam , ale moim zdaniem dystrybucja PLD
> powinna postawić właśnie na uporządkowanie i rozwój dokumentacji.
>       Używałem wielu dystrybucji i jedno mogę o nich powiedzieć :
> dokumentacja w nich to skandal.Często zdarza się , że dokumentacja jest
> po prostu nieaktualna np.strony man .

Może i się zdarza ale na to akurat nie ma siły - nikt nie będzie
aktualizował manów czy info do iluśset pakietów. I tak dobrze że są ludzie
którym chce się poświęcać czas na tłumaczenia.

> Nie ma sensu tworzenie nowej dystrybucji , skoro wszelkie informacje
> i tak trzeba będzie zdobywać grzebiąc po wszystkich zakątkach sieci.
>        Dobra dokumentacja jest tym co zachęciłoby wielu ludzi do przejścia
> na PLD (bo nie sądzę by patriotyzm wystarczył :-) ).

Nooo, PLD ma być nie tylko polska ale i lepsza :-)
A co do wagi dokumentacji to masz całkowitą rację.

Jeśli masz czas i chęci zapraszam do tworzenia tejże.
Odpisz jeśli jesteś zainteresowany.

Pozdrawiam
Rafał Kleger-Rudomin