Odp: Dokumentacja

Radosław Habelski rad w zak13.p.lodz.pl
Śro, 3 Lis 1999, 16:31:41 CET

----- Original Message -----
From: Rafał Kleger-Rudomin <klakier w pg.gda.pl>
To: <pld-list w pld.org.pl>
Sent: Wednesday, November 03, 1999 5:13 PM
Subject: Re: Dokumentacja

> Może i się zdarza ale na to akurat nie ma siły - nikt nie będzie
> aktualizował manów czy info do iluśset pakietów. I tak dobrze że są ludzie
> którym chce się poświęcać czas na tłumaczenia.

Nie miałem tu na  myśli tylko dokumentacji w języku polskim , np. w RedHat6
podręcznik : man smbmount nie podaje prawidłowej składni komendy smbmount,
w Mandrake-u 6.1 jest dokładnie to samo.Wydaje mi się , że skoro zmienia się
składnia polecenia to wypadałoby to uwzględnić w "man" ,co prawda nowa
składnia
jest podana , ale trzeba troche poszperać ...
i nie jest to jedyny przyklad.

> Jeśli masz czas i chęci zapraszam do tworzenia tejże.
> Odpisz jeśli jesteś zainteresowany.
>
> Pozdrawiam
> Rafał Kleger-Rudomin

Jak najbardziej , jestem zainteresowany .
Prosiłbym o przesłanie informacji o aktualnym stanie tych prac kto to
koordynuje
 przyjętym formacie itd.

po raz drugi na liście :
                     Radosław Habelski