Odp: Dokumentacja

Rafał Kleger-Rudomin klakier w pg.gda.pl
Czw, 4 Lis 1999, 21:53:29 CET

--

On Wed, 3 Nov 1999, Radosław Habelski wrote:

> [...]
Wydaje mi się że jedna rzecz wymaga wyjaśnienia: many nie są (zazwyczaj)
pisane przez twórców dystrybucji, tylko przez twórców oprogramowania
(samby). Nie możesz więc winić Redhata za nieaktualne many.

> Jak najbardziej , jestem zainteresowany .
> Prosiłbym o przesłanie informacji o aktualnym stanie tych prac kto to
> koordynuje
>  przyjętym formacie itd.

Fajnie.
Stan prac jest praktycznie zerowy :) - dopiero zaczynamy. Jak pewnie
zauważyłeś na razie trwały dyskusje na temat formatu, narzędzi itp.

Ogólnie zostało ustalone, że piszemy w formacie SGML-DocBook-DTD.

Co do docbooka, ta książka powinna wystarczyć na początek:
http://www.oreilly.com/catalog/docbook/chapter/book/docbook.html

W cvs jest moduł docdevel - napisałem tam jak dotąd trochę o wykorzystaniu
xemacsa do pisania (przyjrzyj się też samemu modułowi)

Na razie tyle
Zastanów się czym byś chciał się zająć na początek (co Tobie się
wydaje najbardziej potrzebne do {o|na}pisania)

Pozdrawiam
Rafał Kleger-Rudomin