Odp: Dokumentacja - podstawa to porzadek (trochę offtopic)

Radosław Habelski rad w zak13.p.lodz.pl
Pią, 5 Lis 1999, 03:04:01 CET

----- Original Message -----
From: Artur Frysiak <wiget w t17.ds.pwr.wroc.pl>
To: <pld-list w pld.org.pl>
Sent: Friday, November 05, 1999 12:25 AM
Subject: Re: Dokumentacja - podstawa to porzadek (trochę offtopic)

X-sy.

> Prosze wymienić to 'wszystko' ? :)
> IMHO KDE weszło w ślepą uliczkę QT które jako produkt komercyjny ma swoje
> narzuty.
> Nie zdziwie się gdy powstanie jakieś jeszcze jedno środowsko graficzne pod
> Window System.

1.Większość znanych dystrybucji przyjeła KDE jako podstawowy desktop.
2.KDE jest w dużym stopniu spolonizowane.
3.Jest o niebo stabilniejsze od GNOME-a.
4.Pojawia się coraz więcej użytecznych aplikacji pod KDE.
5.O ile wiem te "narzuty" nie są takie straszne (płaci się tylko za
aplikacje tworzone w celach
komercyjnych ,jeśli aplikacja jest za free można jej używać bez dodatkowych
opłat nawet jeśli się na tym zarabia),tak słyszałem przynajmniej od wersji
QT2.
6.W rozdzielczości 800x600 KDE jest dużo wygodniejsze od np.GNOME-a
7.W zasadzie wygląda na to ,że GNOME-a promuje już tylko RedHat
8.Jeżeli biblioteka QT nagle nie stanie sie produktem całkowicie komercyjnym
GNOME
jest na straconej pozycji.
9.Nowy desktop nie powstanie z dnia na dzień.
10.Czy ktoś uważa ,że jeden interfejs graficzny dla wszystkich dystrybucji
to zły pomysł ?

( Nie napisałem tego w celu wywołania wojny,stwierdziłem tylko, że KDE ma na
razie
 największe szanse stać się wspólnym interfejsem graficznym)

> Patrz słowniki z PTM i grupy polskich tłumaczy GNU.
> Wiget

Jak sam napisałeś są to słowniki nie słownik.
A może by tak zrobić jeden.

                      Radosław Habelski
                      rad w zak13.p.lodz.pl