KDE

Pią, 5 Lis 1999, 16:33:08 CET

On Fri, 5 Nov 1999, Radosław Habelski wrote:
[..]
> To, że kod można będzie łatwo przenieś na MS Windows to jak dla mnie zaleta
> Nie wiem nic na temat "dziwnych trików",widząc KDE i GNOME-a wybrałem
> KDE.

O ile tego typu przystosowania nie dotykają tego co jest pod Unices
dosepne to nie ma sprawy (trak jak to jest w przypadku Gtk+ czy Gimpa) ale
w przypadku Qt/KDE tak nie jest i o ile używasz tylko Linuxa czy jakiegoś
Unixa to zaczyna być to denerwujące. Przykład to gospodarka zasobami
fontów pod KDE jest ona kompletnie inna od tego co jest znane z X Window.

> Z przyczyn ideologicznych ...?

Czysto praktycznych. Tu też są dobre rzeczy.
Zauważ, że rzeczy OSS rozwijają się dlatego, że przedewszystkim ktoś tego
potrzebuje .. ifdeologia to jakieś obce słowo w tym świetku.